Jak pracujeme při prodeji nemovitosti
Naším cílem je odlišit se od většiny realitních kanceláří ať už v části prezentační či propagační.
1. Prezentační část
Profesionální fotografie
V dnešní době si ani neumím představit prezentovat nemovitost jiným způsobem. První dojem rozhoduje, zda koupíme či nikoliv.
Home Staging
Příprava nemovitosti na focení (vylepšení pomocí dekorací a doplňků).
Virtuální Staging
Ukázka lidem jak může vypadat aktuálně prázdná nemovitost.
Skvělé texty u inzerce
Žádné zdlouhavé a nudné čtení, ale výstižný, čtivý, strukturovaný text odstavce a nadpisy.
Přesné informace
Například to, jestli se jedná o užitnou nebo podlahovou plochu. Jaké jsou měsíční náklady nemovitosti. U bytu je důležité například jak je to s fondem oprav.
PENB průkaz energetické náročnosti budovy
Často se stává, že je u inzerátu chybně uvedeno písmeno G a přitom je důvodem jen špatně odvedená práce při prezentaci nemovitosti.
Půdorysy
Důležitá věc pro potenciální zájemce, mít představu o prostoru.
Dron
Videa i fotky z úplně jiného pohledu. Atraktivní videa i fotky vhodné pro ukázku velikosti rodinného domu s pozemkem, samostatného pozemku atd.
2. Propagační část
Topování inzerce
Povinností profesionála je udržet inzerci v předních pozicích na realitních portálech. Stojí to sice peníze, ale u našich nemovitostí je topování samořejmost.
Realitní servery
Inzerujeme na nejvetším realitním portálu v ČR sreality.cz + eurobydleni.cz a reality.idnes.cz
Zvýhodněné pozice
Různé realitní portály nabízet zvýhodněné pozice zviditelněním inzerátu.
Sociální sítě
Facebook, Instagram
Databáze
Využíváme databázi klientů, kteří u nás poptávají různé nemovitosti.
Plachty
Pokud je nemovitost na frekventovaném místě umístit plachtu s nápisem NA PRODEJ pro větší zviditelnění.