Jak pracujeme při prodeji nemovitosti

    Naším cílem je odlišit se od většiny realitních kanceláří ať už v části prezentační či propagační.

     

    1. Prezentační část

     

    Profesionální fotografie

    V dnešní době si ani neumím představit prezentovat nemovitost jiným způsobem. První dojem rozhoduje, zda koupíme či nikoliv.

     

    Home Staging

    Příprava nemovitosti na focení (vylepšení pomocí dekorací a doplňků).

    Virtuální Staging

    Ukázka lidem jak může vypadat aktuálně prázdná nemovitost.

     

    Skvělé texty u inzerce

    Žádné zdlouhavé a nudné čtení, ale výstižný, čtivý, strukturovaný text odstavce a nadpisy.

     

     

    Přesné informace

    Například to, jestli se jedná o užitnou nebo podlahovou plochu. Jaké jsou měsíční náklady nemovitosti. U bytu je důležité například jak je to s fondem oprav.

     

    PENB průkaz energetické náročnosti budovy

    Často se stává, že je u inzerátu chybně uvedeno písmeno G a přitom je důvodem jen špatně odvedená práce při prezentaci nemovitosti.

     

    Půdorysy
    Důležitá věc pro potenciální zájemce, mít představu o prostoru.

     

    Dron

    Videa i fotky z úplně jiného pohledu. Atraktivní videa i fotky vhodné pro ukázku velikosti rodinného domu s pozemkem, samostatného pozemku atd.

    2. Propagační část
     

    Topování inzerce

    Povinností profesionála je udržet inzerci v předních pozicích na realitních portálech. Stojí to sice peníze, ale u našich nemovitostí je topování samořejmost.

     

    Realitní servery

    Inzerujeme na nejvetším realitním portálu v ČR sreality.cz + eurobydleni.cz a reality.idnes.cz

     

    Zvýhodněné pozice

    Různé realitní portály nabízet zvýhodněné pozice zviditelněním inzerátu.

     

    Sociální sítě

    Facebook, Instagram

     

    Databáze

    Využíváme databázi klientů, kteří u nás poptávají různé nemovitosti.

     

    Plachty

    Pokud je nemovitost na frekventovaném místě umístit plachtu s nápisem NA PRODEJ pro větší zviditelnění.